Het gebruik en de mogelijkheden van de shop High Tech Campus
1.2. Kan ik een vraag voor maatwerk of offerte via de shop plaatsen?
Nee, dat kan niet via deze shop omgeving. Voor maatwerk aanvragen of offertes kunt u contact opnemen met uw contactpersoon.
1.3. Is er een vraag en antwoord (FAQ) die ik kan bekijken?
Nee, er is voor deze shop geen speciale FAQ geschreven. Meestal betekent dit dat dit kenniscentrum voldoende informatie geeft over de mogelijkheden en het gebruik ervan.
2.1. Hoe werkt het bestellen?
Klik op Bestellen en open de shop. Aan de zijkant ziet u het menu met alle artikelen, gerubriceerd. Bij binnenkomst is de eerste rubriek geopend en ziet u in het midden de artikelen uit die rubriek.
Bij ieder artikel kunt u het aantal invullen, via de + en - knoppen het aantal aanpassen, na iedere aanpassing van een aantal wordt uw winkelmandje direct bijgewerkt. Geen opslag knop nodig!
Bij ieder artikel is een pagina met extra informatie beschikbaar, klik op de 'Details' knop in het artikel blok. De pagina biedt informatie zoals ingrediënten, pakket samenstelling en meer.
Als u alle artikelen heeft besteld klikt u op het winkelmandje of op de 'Bestelling afronden' knop.
Na het afronden van de bestelling wordt een samenvatting getoond van alle nieuw geplaatste bestellingen. U krijgt in het scherm te zien welke bestelling referentienummers zijn aangemaakt. U ontvangt voor iedere bestelling met unieke referentie een e-mail met alle details en de bestelde artikelen overzichtelijk op een rij.
2.2. Vooruit bestellen
In deze shop geldt geen limiet op het aantal dagen dat u vooruit mag bestellen.
2.3. Op welke tijden kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
De dienstverlening start om 06:00 en eindigt om 23:00, van maandag t/m vrijdag.
Let op: deze tijden gelden voor de algemene dienstverlening, dit kan afwijken bij locaties. Vraag details op bij uw contactpersoon.
3.1. Hoe kan ik de shop openen?
Deze shop is ingericht dat deze alleen toegankelijk is voor gebruikers met een account. Aanmelden kan met een gebruikersnaam en wachtwoord, heeft u deze (nog) niet en verwacht u hiervoor in aanmerking te komen vraag deze aan bij uw beheerder.
3.2. Hoe en waar kan ik me aanmelden als ik wil bestellen?
Op iedere pagina van de shop is een knop Bestellen. Klik hier op en vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
3.3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik toch bestellen?
Geen probleem! Klik op Bestellen, u gaat naar het aanmeldformulier. Klik daar op de link Wachtwoord vergeten om het wachtwoord aanvraagformulier te openen. Vul de juiste gegevens in en u krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd per e-mail, deze is direct te gebruiken.
Tip: controleer uw SPAM bak als u het bericht na een paar minuten nog niet heeft ontvangen.
3.4. Kan ik me registreren voor deze shop?
Ja, dat kan. Klik op eerst op Bestellen en klik daarna in het aanmeldformulier op Registreren. Vul alle velden in en u krijgt uw aanmeld gegevens per e-mail toegestuurd. U kunt deze gegevens direct gebruiken.
Let op: het kan voorkomen dat u nog niet direct als debiteur bent ingesteld, dat kan enkele dagen duren indien nodig.
4.1. Kan ik mijn bestellingen na het plaatsen bekijken?
Nee, in deze shop kunt u zelf uw bestellingen niet inzien na plaatsen. Neem contact op met uw contactpersoon om deze mogelijkheid te laten activeren.
4.2. Kan ik mijn bestellingen na het plaatsen bekijken?
Nee, in deze shop kunt u uw bestellingen na plaatsen niet zelf beheren. Wijzigingen of annuleringen kunt u doorgeven aan uw contactpersoon.
4.3. Kan ik een eerder geplaatste bestelling kopiëren?
Nee, in deze shop kunt u eerdere bestellingen niet kopiëren. De optie om bestellingen zelf te beheren is niet beschikbaar.
4.4. Kan ik een bestelling na plaatsen nog aanpassen?
Nee, het aanpassen van bestellingen is niet toegestaan. Als u verwacht dat dit onjuist is ingesteld neem dan contact op met uw contactpersoon en vraag dit na.
4.5. Kan ik een bestelling na plaatsen nog annuleren?
Nee, het zelf annuleren van bestellingen is niet toegestaan. Neem contact op met uw contactpersoon.
5.1. Kan ik meerdere leveringen per dag in een keer plaatsen zodat ik maar een keer mijn gegevens hoef in te vullen?
Meerdere leveringen per dag in een keer plaatsen is in deze shop uitgeschakeld.
6.1. Kan ik bestellingen herhalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Bestellingen herhalen is voor deze shop uitgeschakeld.
7.1. Statiegeld
Uw shop is geconfigureerd om statiegeld te berekenen. Dit betekent dat u bij het artikel de te verwachten statiegeld kosten ziet. Het statiegeld wordt per product per aantal berekend en wordt bij het totaal van de bestelling geteld. Alle totalen, per bestelling, per set aan bestellingen, in de bevestigingsmail en in de overzichten zijn inclusief het statiegeld.
7.2. Statiegeld en BTW
Over statiegeld wordt geen BTW geheven, het wordt geregistreerd onder het zogenaamde 0% BTW.
8.1. Met welke apparaten kan ik de shop gebruiken?
Deze shop is geoptimaliseerd om gebruikt te worden in alle apparaten, van smartphone tot grote desktop monitors. Het kan soms voorkomen dat er kleine afwijkingen zijn met afbeeldingen of tekst uitvullingen of uitlijningen. Dit is puur cosmetisch.
Apparaten die het aanmaken van tegels toestaan zullen dit aan u beschikbaar maken voor deze shop. U kan middels een functie van uw apparaat een APP aanmaken van deze shop op uw bureaublad. Daarna kan u de shop dan vanuit die APP openen, zonder browserrand, en u wordt automatisch aangemeld na uw eerste bezoek.
8.2. PWA (Progressive Web App)
Uw shop is geoptimaliseerd voor kleine apparaten. Apparaten die het ondersteunen geven u de mogelijkheid de shop als APP te installeren. Verschillende functies zijn dan ook zonder internet verbinding beschikbaar.
Let op: tot heden is het nog niet mogelijk bestellingen te plaatsen zonder internet verbinding
9.1. Maatregelen en voorzieningen
AVG
BENQUE gebruikt uw (en andere) persoonsgegevens uitsluitend als datavoorziening voor uw leverancier die u deze Store of Kiosk beschikbaar heeft gesteld. De gegevens hebben ten alle tijden betrekking op de juiste uitvoer van de bestellingen die u kan plaatsen. BENQUE heeft met uw leverancier een verwerkersovereenkomst, welke uw leverancier heeft met het bedrijf waar u werkt. Hierin is vastgelegd wie de privacy-officer is bij alle partijen en welke maatregelen BENQUE treft om uw gegevens te beschermen.
Mocht u uw account, met alle data van uw bestellingen, moeten worden verwijderd richt u dan in eerste instantie tot uw contactpersoon binnen uw organisatie die over de uitvoer van AVG gaat. Mocht u daar niet verder komen dan kunt u zich richten tot uw leverancier en als laatste rechtstreeks tot BENQUE. Stuur uw verzoek naar help@benque.nl en geef duidelijk aan welke Store of Kiosk u gebruikt (gebruik hiervoor de link naar de Store of Kiosk die u ontvangen heeft) en gebruik het e-mailadres welke ook gekoppeld is aan de account die u wilt laten verwijderen.
Beveiliging
Voor het beveiligen van het platform dat deze Store of Kiosk aanbiedt worden verschillende technieken gebruikt. De meest belangrijke leggen we graag uit;
SSL (HTTPS)
Het bekende slotje in uw browser. BENQUE gebruikt technieken om het gebruik alleen toe te laten met een slotje, de link in uw browser moet dan ook met https:// beginnen. Is dat niet zo, verlaat dan het platform en meldt dit bij help@benque.nl en geef door op welke link u was. Er is iets mis met het platform, of waarschijnlijker, u bent in een phishing poging beland.
BENQUE controleert periodiek de SSL voorziening en meet hiervan de score van de beveiliging met een externe software suite. Onder andere de sterkte van versleuteling, ondersteunde cijfers worden continu gemeten en aangepast.
CSP
Dit zijn richtlijnen die via instructies onder andere afdwingt dat externe bronnen die BENQUE gebruikt, of kan gebruiken, voor uw Store of Kiosk gecontroleerd zijn door onze kwaliteitsmedewerkers.
HTTP security headers
Dit zijn speciale instructies die BENQUE gebruikt om insluitingen van het platform te voorkomen, cross-site scripting in de applicatie te voorkomen.
Audits
De gebruikte technieken, instructies en programma's om uw Store of Kiosk ook te voorzien van de best mogelijke beveiliging werken het meest optimaal als ze actueel zijn. BENQUE auditeert het platform met grote regelmaat en update wanneer nodig binnen enkele weken. Exploits of andere directe zwakheden die gevonden worden in BENQUE of componenten die BENQUE gebruikt worden dezelfde dag nog verholpen.
Logging
BENQUE legt gedrag van bezoekers vast. Denk hierbij aan welke pagina's bekeken worden en soms ook welke functies er gebruikt worden. Onder andere het gebruik van de 'Wachtwoord vergeten' procedure wordt nauwkeurig gelogd om misbruik te voorkomen. Gelogde data is vrijwel altijd alleen in te zien door medewerkers van BENQUE en is bedoeld voor controles, diagnostiek en naslag.
Aanmelden
Een systeem is zo sterk als de zwakste schakel. Gebruik daarom geen eenvoudig wachtwoord, deel het niet en indien mogelijk schakel over naar SSO (Single Sign On), MFA (Multi Factor Authentication of 2FA (Two Factor Authentication) om uw account beter te beveiligen. Vraag naar de mogelijkheden bij uw contactpersoon voor uw Store of Kiosk.
Afhankelijk van de inregeling van uw Store of Kiosk kunnen 2FA, wachtwoord complexiteit en wachtwoord rotatie geactiveerd zijn.
Procedures
Voor het uitvoeren van veiligheidsbeleid zijn verschillende procedures beschikbaar;
- AVG, ja
- DRP, ja
- CVD, ja
- Security scans, ja periodiek
- ISO 27001 certificering, eind 2024